(Ζ) Τεχνικά Πρότυπα Και Εκμετάλλευση
- Η Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) ενός διαξονικού λεωφορείου είναι:
- 21 τόνοι
- 20 τόνοι
- 19 τόνοι
- 18 τόνοι
- Ένα όχημα που εκτελεί διεθνείς μεταφορές ταξινομείται με βάση τις διατάξεις αναφορικά με τα μέγιστα επιτρεπόμενα βάρη και διαστάσεις:
- Ανάλογα πως ταξινομήθηκε
- Ανάλογα με το φορτίο
- Σύμφωνα με την οδηγία 96/53/ΕΚ όπως ισχύει
- Σύμφωνα με την νομοθεσία της χώρας μας για τις εθνικές μεταφορές
- Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Μ1 σημαίνει:
- Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού
- Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού και μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 5 τόνους
- Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) άνω των 3.5 και έως 12 τόνους
- Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 3.5 τόνους
- Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Μ2 σημαίνει:
- Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού
- Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού και μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 5 τόνους
- Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) άνω των 3.5 και έως 12 τόνους
- Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 3.5 τόνους
- Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας που αναγράφεται κατηγορία οχήματος Μ3 σημαίνει:
- Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού και μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) πάνω από τους 5 τόνους
- Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού και μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 5 τόνους
- Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) άνω των 3.5 και έως 12 τόνους
- Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) πάνω από 12 τόνους
- "Τι ισχύει για τις προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων για τα λεωφορεία που χρησιμοποιούνται στις έκτακτες διεθνείς μεταφορές, βάσει της Συμφωνίας INTERBUS, από και προς την Ελλάδα, από την 1/1/20008 έως την 31/12/2009;"
- Δεν καθορίζονται συγκεκριμένες προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων
- Πρέπει να είναι προδιαγραφών τουλάχιστον EURO 2
- Πρέπει να είναι προδιαγραφών τουλάχιστον EURO 1
- Πρέπει να είναι προδιαγραφών τουλάχιστον EURO 0
- "Τι ισχύει για τις προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων για τα λεωφορεία που χρησιμοποιούνται στις έκτακτες διεθνείς μεταφορές, βάσει της Συμφωνίας INTERBUS, από και προς την Ελλάδα, από την 1/1/2010 και έπειτα;"
- Πρέπει να είναι προδιαγραφών τουλάχιστον EURO 3
- Πρέπει να είναι προδιαγραφών τουλάχιστον EURO 2
- Πρέπει να είναι προδιαγραφών τουλάχιστον EURO 1
- Πρέπει να είναι προδιαγραφών τουλάχιστον EURO 0